ברוכים הבאים לאוליסטי

מרחב צמיחה זוגי ואישי – המשלב מגוון כלים ובניהם גישור, אימון, NLP, עבודה אנרגטית – המאפשרים תהליך חוויתי קצר, מדוייק וממוקד.

את 'אוליסטי' הקמתי לפני כ- 18 שנה במטרה להגשים שליחות ולסייע לכמה שיותר אנשים לייצר זוגיות מנצחת, להאיר להם את הדרך להגשמה עצמית וסיפוק. 

קרוב לשני עשורים שאני מלווה, מטפלת ומאמנת זוגות, רווקים ואנשים בצמתים שונות בחיים למצוא את השפה הזוגית שלהם.

בקליניקה 'אוליסטי' תוכלו למצוא מגוון שירותים ביניהם: שיחות ייעוץ ממוקדות, תהליכי אימון מתמשכים, סדנאות, הרצאות וקורסים, מעגלי נשים ועוד – כולם בגישת 'אוליסטי'.

אני מזמינה אתכם לראות שזה אפשרי גם עבורכם, אשמח להיות שם לצידכם.

- מרחב צמיחה זוגי ואישי -

ליווי אישי ליצירת זוגיות

תהליך הליווי האישי הוא תהליך אימוני מעצים, ממוקד ובהיר. במקום להשקיע בחיפוש אינסופי אחר הזוגיות המיוחלת, אני מזמינה אתכם ללמוד איך ליצור את הזוגיות שאתם רוצים, במו ידיכם. זו ההזדמנות שלכם להניח מאחוריכם את התסכול והבלבול ולקבל כלים, ליווי והכוונה ממוקדים ליצירת זוגיות טובה, מקדמת ומלאת שמחה. 

ליווי וייעוץ לזוגיות קיימת

מטרת התהליך היא לתת לכם כלים מותאמים אישית, את הביטחון, את האמונה ואת הדרך – ליצור את מערכת היחסים המנצחת שרציתם – בזוגיות הקיימת שלכם. תהליך אימון זוגי הוא מסע זוגי של חיפוש, למידה והתקרבות ובמהלכו אני מלווה, באהבה רבה, ללא שיפוטיות, יד ביד ולב אל לב, ותמיד נשארת בתמונה, לצדכם.

אימון אישי

אימון "אוליסטי" מיועד לכל אדם המעוניין לבצע שינוי אמיתי ומשמעותי, על-מנת לשפר ולשדרג את איכות חייו והרגליו. בתהליך אימון אישי אנו יוצאים למסע משותף לכיוון המטרה אליה אתם שואפים. באמצעות עבודה עם החוזקות והיכולות שלכם לצד כלים אוליסטים משולבים מעולם הרוח, אנחנו מנטרלים חסמים, מתמודדים עם קשיים ולומדים לצמוח. 

'המשימה זוגיות'

בא לכם לצאת קצת מהשגרה ולחוות את הזוגיות שלכם בדרך ייחודית ומהנה? המשחק הזה בדיוק בשבילכם!
'המשימה זוגיות' – משחק המאפשר לכם לחזק את הקשר הזוגי דרך הומור, משימות קלילות וחיבור אחר וחדש אחד לשנייה.

דילוג לתוכן